Wat is OFO?

Na vier jaar en vijf projecten verder is dit OFO!

Dit filmpje hebben we gemaakt in 2021 ter voorbereiding op een corona-proof fanfare event. Om toch een project in die tijd te kunnen organiseren, had de artistieke commissie een livestream concert als afsluiting bedacht. Zo konden de muzikanten muziek maken en het publiek thuis genieten van een concert. Uiteindelijk kon dit toen niet doorgaan en zijn wij nu volop bezig met dit project.

Zoals ook het oorspronkelijke idee is, gaan we 'OFO Live@Buitensoos' afsluiten met een livestream, maar daarnaast ook met een concert voor publiek in de zaal. Op 11 december om 11.00 uur vindt het concert en de livestream plaats in theater Hanzehof in Zutphen. Een mooie manier om (opnieuw) kennis te maken met de fanfarewereld anno nu.

De presentatie is in handen van Marlies Claasen die het publiek in de zaal meeneemt in dit 75 minuten durende koffieconcert. Bigears Productions van Max Boeree (zelf saxofonist van het Metropole Orkest) zorgt voor een dynamische livestream voor het publiek thuis.

Programma

Op het programma staan onder andere ‘First Essay for Orchestra’ van Samuel Barber, ‘Heaven on Earth’ van Maurice Hamers en ‘Cantos de la Mancha’ van Jan Sandström met trombonesolist Pierre Volders. Met dit werk wordt Pierre Volders uitgedaagd ook zijn theater, zang- en schreeuwkunsten te laten zien en horen.

Concertkaarten en livestreamtickets

De kaarten voor zowel publiek in de zaal als voor publiek thuis zijn te bestellen via Hanzehof.

Concertdatum en tijd: zondag 11 december 2022 om 11.00 uur

Concertlocatie: de Buitensociëteit van theater Hanzehof.

Kaartprijs: € 5,00 voor publiek in de zaal, gratis* voor publiek thuis

*Livestream: hoewel gratis, is hiervoor ook een kaartje nodig. Klik op de Hanzehof site op 'tickets' en kies 'Livestream'. Je ontvangt dan een bevestiging en vlak voor het concert een link.

Kom je ook luisteren?

Recente blogposts