Muzikanten gezocht voor project 6

Voor ons volgende project ‘OFO Live@Buitensoos‘ zijn er nog een aantal plekken beschikbaar voor muzikanten spelend op minimaal C-niveau (diploma niet vereist). Het project start op 24 september en sluiten we af op 11 december met een livestream concert. Voor de volgende plekken kun je je nog inschrijven:

• 1x 1e bugel

• 2x 3e bugel

• 1x altsaxofoon

• 1x bastrombone

• 1x es bas

• 1x bes bas

• 3x slagwerk

Het zesde project staat in het teken van een dynamische livestream vanuit de Buitensociëteit van de Hanzehof. Op het programma staan onder andere het bijzondere arrangement dat Harrie Janssen maakte van ‘First Essay for Orchestra’ van Samuel Barber en ‘Cantos de la Mancha’ van Jan Sandstrom met trombonesolist Pierre Volders die hiermee ook zijn theater-, zang- en schreeuwkunsten laat horen en zien. De presentatie van het livestream-concert wordt verzorgd door Marlies Claasen.

Klik hier voor de volledige projectomschrijving, repetitiedata en concertdatum.

En vind hier de voorwaarden en het inschrijfformulier om mee te doen. Doe je mee met dit project?