Kaartverkoop gestart

'Pumps and Pipes'

Luisteren, kijken en ontdekken wat de overeenkomsten en verschillen zijn tussen een orgel en een fanfareorkest. Dat is het thema van het concert 𝑷𝒖𝒎𝒑𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑷𝒊𝒑𝒆𝒔 dat verwijst naar de pompen en pijpen van een orgel en die van instrumenten in een fanfareorkest.

Met een lezing voorafgaand aan het concert, het muziekstuk 'Sonata da Chiesa' uitgevoerd door zowel orgel als orkest en met een gezamenlijke uitvoering van de Orgelsymfonie van Camille Saint-Saëns kom je hier meer over te weten.

Vaste organist van de Laurenskerk Hayo Boerema verleent hiervoor zijn medewerking en zal ook Apparition de l'Église éternelle' van Olivier Messiaen laten horen. Het Open Fanfare Orkest heeft 'Knocking at Heaven's Gate' van Jan Van der Roost op de lessenaar staan waarbij niet alle muzikanten te zien zijn en zelfs vanuit de coulissen te horen zullen zijn.

Een cross-over concert om van te leren en vooral om van te genieten! De kaartverkoop voor dit bijzondere concert is reeds gestart!

𝑾𝑨𝑻: concert 'Pumps and Pipes' 𝑾𝑰𝑬: Open Fanfare Orkest o.l.v. Willem van Zee 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑬𝑬𝑹: zaterdag 1 juli, aanvang 20.00 uur 𝑾𝑨𝑨𝑹: Laurenskerk Rotterdam 𝑻𝑰𝑪𝑲𝑬𝑻𝑺: via de Laurenskerk

0 opmerkingen

Recente blogposts